کانون کارافرینی دانشگاه تهران

مهم ترین سوالاتی که در مصاحبه طراحی وبسایت از شما پرسیده می‌شود

سیروان رحمانی | دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۲۲ ب.ظ

در این دنیای پر از رقابت پیداکردن شغلی که دوستش داریم کار سختی است. می‌شود ادعا کرد این سختی در دنیای شغل‌های دیجیتال، مثل طراحی سایت،‌سخت‌تر است. چون هم نیاز بازار برای چنین شغل‌هایی هرروز بیشتر می‌‌شود و هم رقابت میان متخصصان. اگر تازه‌کار باشید و بخواهید تازه وارد این بازار شوید که کارتان کمی سخت‌تر می‌شود.

فکرکنیدچندین سال زحمت کشیده‌اید ومهارتی راکسب کردید. مهارت شما طراحی وب‌سایت است. به کاری که می‌کنید علاقه دارید و دلتان می‌خواهد با شرکت‌های معتبر همکاری و پیشرفت کنید. اتفاقا، برای یکی از همین شرکت‌های معتبر رزومه‌فرستاده‌اید و برای مصاحبه استخدامی پذیرفته شده‌اید.

از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید. البته ناگفته پیداست که استرس هم دارید. خوشحالید و مضطرب و نگران. اگر نتوانید به سوال‌های مصاحبه جواب بدهید چه؟ اصلا قرار است از شما چه چیزهایی بپرسند؟ اگر قبلا تجربه مصاحبه استخدامی طراحی سایت را داشته باشید، کمی آرام‌ترید؛ اما می‌دانید ممکن است سوالات جدیدی نیز از شما پرسیده شود.

اگر این اولین مصاحبه کاری شما برای شغل طراحی وب‌سایت است، دانستن اینکه قرار است چه سوالاتی را جواب بدهید کمک بزرگی برای اعصاب و روان و صدالبته آینده‌ی شغلی شما خواهد بود. بین شما و شغل رویایی‌تان فقط چند سوال فاصله است!

اصلا نگران نباشید. شما به‌راحتی می‌توانید هر مصاحبه‌‌ی استخدامی را، بعد از خواندن این مطلب، پشت سر بگذارید. اول کمی درباره‌ی اینکه وظایف طراح وب چیست و چه شرکت‌هایی به دنبال استخدام طراح وب‌سایت هستند صحبت می‌کنیم (بالاخره اینکه بدانید کجاها رزومه بفرستید مقدم بر مصاحبه است)، بعد می‌رویم سراغ سوالات و درآخر هم چند نکته‌ که حتما قبل و بعد از تمام مصاحبه‌های کاری به‌دردتان می‌خورد می‌گوییم و تمام.

در ادامه این محتوا به مهم ترین سوالات مصاحبه طراحی وب می‌پردازیم

  • سیروان رحمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی